تبلیغات
وبلاگ تخصصی سازه های ریلی

وبلاگ تخصصی سازه های ریلی
هر انچه که از راه آهن می خواهید بدانید . 
نظر سنجی
با توجه به جمیع جهات ( فنی و اقتصادی)، سرعت مناسب برای قطارهای پر سرعت در ایران را چقدر می دانید؟





صفحات جانبی

شبکه یورونیوز اعلام کرد، اشتباه پرهزینه شرکت های ملی راه آهن فرانسه (SNCF) و شبکه ریلی فرانسه در خرید قطارهایی که اندازه بزرگتری از سکوهای قطار ایستگاه های این کشور دارند، بحث برانگیز شده است.

این شبکه تلویزیونی می افزاید، شرکت ملی راه آهن فرانسه اعلام کرده است دو هزار قطاری که با هزینه پانزده میلیارد یورویی برای جایگزینی با قطار های فرسوده در سراسر کشور خریداری شده بزرگتر از اندازه بسیاری از سکوهای قطار در مناطق مختلف این کشور هستند. به گفته مسئولان، تنها راه حل موجود، تغییر اندازه سکوهای قطار است که حدود هزار سکو را شامل می شود و این کار هم هزینه ای بیش از پنجاه میلیون یورو در خواهد داشت. اکنون این سوال مطرح است که چه کسی باید این هزینه را بپردازد؟
 
الن روسه، رئیس انجمن های منطقه ای فرانسه می گوید: «ما حتی یک سنت هم برای بازسازی این سکوها پرداخت نمی کنیم.» 
 
انجمن های منطقه ای فرانسه، شبکه ریلی و شرکت ملی راه آهن فرانسه را که مسئول این اشتباه بوده و این هزینه سنگین را برای بازسازی حدود هزار و دویست سکوی قطار به وجود آورده اند، مسئول تأمین آن می دانند.
 
کارهای مربوط به این بازسازی سکوها سه سال به طول خواهد انجامید و مناطق لیون و پیرنه از مناطق اصلی و اولویت دار در این بازسازی هستند.



برچسب ها: راه آهن فرانسه، SNCF، خرید قطار، اندازه سکو،
[ پنجشنبه 1 خرداد 1393 ] [ 10:29 ب.ظ ] [ سعید مجیدی پرست ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با نوجه به سابقه کم مهندسی راه آهن در ایران و نبود مرجعی برای دسترسی به مطالب علمی در این زمینه ،ما چند تن از فارغ التحصیلان رشته مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت تصمیم به راه اندازی این وبلاگ گرفتیم .امیدواریم با پیشنهادات خود ما را یاری رسانید.
آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :

تماس با ما