تبلیغات
وبلاگ تخصصی سازه های ریلی

وبلاگ تخصصی سازه های ریلی
هر انچه که از راه آهن می خواهید بدانید . 
نظر سنجی
با توجه به جمیع جهات ( فنی و اقتصادی)، سرعت مناسب برای قطارهای پر سرعت در ایران را چقدر می دانید؟





صفحات جانبی
نویسند‌گان:

[ جبارعلی ذاكری ] - استادیار دانشكده مهندسی راه آهن، دانشگاه علم و صنعت ایران
[
مرتضی اسماعیلی ] - استادیار دانشكده مهندسی راه آهن، دانشگاه علم و صنعت ایران
[
پریسا حاجی عبدالرزاق ] - كارشناس ارشد مهندسی خطوط راه آهن، دانشگاه علم و صنعت ایران

خلاصه مقاله:

در سالهای اخیر سازه های خاكی - فولادی به طور وسیعی دركشورهای مختلف به عنوان پلهای راه و راه آهن مورد استفاده قرار گرفته اند. این سازه ها دارای اشكال و ابعاد متنوعی هستند من جمله، شكل قوسی با شعاع ثابت، شكل قوسی بلند 1 كه شعاع تاج كوچكتر از دیواره ها می باشد؛ شكل قوسی خوابیده 2 كه شعاع تاج بزرگتر از دیواره ها است؛ شكل دایره كامل، بیضی قائم و افقی، لوله قوسی 3 و جعبه ای 4. پلهای خاكی- فولادی به جهت سادگی سیستم اجرا، سرعت اجرا و تنوع ابعاد و اشكال گزینه ای مناسب برای حذف تقاطعات همسطح راه و راه آهن می باشند.

 

 

برای دانلود مقاله به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود




طبقه بندی: مقالات ،
برچسب ها: پل خاکی، پل فولادی، آنالیز اجزا محدود، تحلیل دو بعدی،
[ یکشنبه 20 شهریور 1390 ] [ 10:30 ق.ظ ] [ امیر حسین جعفری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با نوجه به سابقه کم مهندسی راه آهن در ایران و نبود مرجعی برای دسترسی به مطالب علمی در این زمینه ،ما چند تن از فارغ التحصیلان رشته مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت تصمیم به راه اندازی این وبلاگ گرفتیم .امیدواریم با پیشنهادات خود ما را یاری رسانید.
آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :

تماس با ما