تبلیغات
وبلاگ تخصصی سازه های ریلی

وبلاگ تخصصی سازه های ریلی
هر انچه که از راه آهن می خواهید بدانید . 
نظر سنجی
با توجه به جمیع جهات ( فنی و اقتصادی)، سرعت مناسب برای قطارهای پر سرعت در ایران را چقدر می دانید؟





صفحات جانبی
نویسند‌گان:

[ سعید منجم ] - استادیار، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی
[ حسن ذوقی ] - استادیار، دانشكده تحصیلات تكمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران- جنوب
[ سیدمهدی شریفی مقدم كاخكی ] - دانشجوی كارشناسی ارشد راه و ترابری


خلاصه مقاله:

از اواخر دهه 1980 میلادی با افزایش سرعت قطارهای مسافری و همچنین بار محوری ، با توجه به عدم تناسب ساختار سنتی خطوط با نیازهای روز ، لزوم تغییر در سا ختار راه آهن احساس گردید. طی دو دهه اخیر انواع گوناگونی از سازه های ریلی ابداع و آزمایش گردیده است. در میان مصالح مختلف ، مخلوطهای آسفالتی ، مزایای چشمگیری در روسازی راه آهن از خود نشان داده اند. این مصالح علاوه بر باربری و مزایای متعدد دیگر ، خاصیت ارتجاعی خط را به نحو قابل قبولی تامین می كنند .


برای دریافت مقاله به ادامه مطلب مراجعه نمایید.





طبقه بندی: مقالات ،
برچسب ها: روسازی آسفالتی، آسفالت در راه آهن،
[ چهارشنبه 27 مهر 1390 ] [ 08:30 ب.ظ ] [ امیر حسین جعفری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با نوجه به سابقه کم مهندسی راه آهن در ایران و نبود مرجعی برای دسترسی به مطالب علمی در این زمینه ،ما چند تن از فارغ التحصیلان رشته مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت تصمیم به راه اندازی این وبلاگ گرفتیم .امیدواریم با پیشنهادات خود ما را یاری رسانید.
آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :

تماس با ما