تبلیغات
وبلاگ تخصصی سازه های ریلی

وبلاگ تخصصی سازه های ریلی
هر انچه که از راه آهن می خواهید بدانید . 
نظر سنجی
با توجه به جمیع جهات ( فنی و اقتصادی)، سرعت مناسب برای قطارهای پر سرعت در ایران را چقدر می دانید؟





صفحات جانبی
نویسند‌گان:

[ حسن قاسم زاده ] - استادیار دانشكده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
[ سیدفرشاد هاشمی رضوانی ] - دانشجوی كارشناسی ارشد سازه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی


خلاصه مقاله:

 با توجه به بارگذاری ناشی از عبور قطارهای سریع السیر، كاربرد روز افزون دالخط ها به خصوص بر روی خاك های نرم، توجه مهندسی ویژهای را در تمام زمینه های مربوطه ایجاب می نماید كه یكی از آنها چگونگی تامین سختی قائم مورد نیاز سیستم خط است. اغلب راهحل های موجود، بهبود شرایط خاك را توصیه می نمایند اما از آنجایی كه بسیاری از خطوط سریع السیر بر روی مناطقی با بستر ضعیف بنا میشوند، بهبود شرایط خاك در مقیاس بزرگ، همراه با هزینه های بالا خواهد بود


برای دریافت مقاله به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


دانلود




طبقه بندی: مقالات ،
برچسب ها: سختی دالخط، خطوط بدون بالاست، پاسخ دینامیکی سیستم، قطار های سریع السیر،
[ شنبه 28 آبان 1390 ] [ 05:29 ب.ظ ] [ امیر حسین جعفری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با نوجه به سابقه کم مهندسی راه آهن در ایران و نبود مرجعی برای دسترسی به مطالب علمی در این زمینه ،ما چند تن از فارغ التحصیلان رشته مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت تصمیم به راه اندازی این وبلاگ گرفتیم .امیدواریم با پیشنهادات خود ما را یاری رسانید.
آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :

تماس با ما