تبلیغات
وبلاگ تخصصی سازه های ریلی

وبلاگ تخصصی سازه های ریلی
هر انچه که از راه آهن می خواهید بدانید . 
نظر سنجی
با توجه به جمیع جهات ( فنی و اقتصادی)، سرعت مناسب برای قطارهای پر سرعت در ایران را چقدر می دانید؟





صفحات جانبی
نویسند‌گان:

[ مرتضی اسماعیلی ] - دانشگاه علم و صنعت ایران دانشكده مهندسی راه آهن
[
سعید امیری ] - دانشگاه علم و صنعت ایران دانشكده مهندسی راه آهن

خلاصه مقاله:

یكی از مشكلات بسیار مهم در خطوط ریلی بالاستی عدم توزیع مناسب تنش ها در لایه های بالاست و بستر و در پی آن خرابی سازه خط می باشد. گاها به منظور افزایش بهره وری از طریق توزیع مناسب تنش روی بستر و یا زیر بالاست و همچنین كاهش ارتعاشات خط و كم كردن میزان خستگی در مصالح دانه ای، از لایه نیمه صلب بتن آسفالتی استفاده می شود

 

برای دریافت مقاله به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود




طبقه بندی: مقالات ،
برچسب ها: لایه بتن آسفالتی، کاهش ارتعاش خط، خرابی سازه خط، خطوط ریلی راه آهن ایران،
[ چهارشنبه 9 آذر 1390 ] [ 01:54 ب.ظ ] [ امیر حسین جعفری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با نوجه به سابقه کم مهندسی راه آهن در ایران و نبود مرجعی برای دسترسی به مطالب علمی در این زمینه ،ما چند تن از فارغ التحصیلان رشته مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت تصمیم به راه اندازی این وبلاگ گرفتیم .امیدواریم با پیشنهادات خود ما را یاری رسانید.
آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :

تماس با ما